Basil Fourey Wiki
Advertisement

Itt található és szabadon letölthető egy kézikönyv a Kegyetlen istenekhez!

Részlet:

R

Ragyogó Nap Ezerágú Koronája - A nagykirály koronája, amely szimbolikusan utal a napkoronát viselő Elrejtőzőre, a Szent Ház ősére, az istenek királyára.

Rajker - 1. Hajdani tiktat. Részt vett a Toarak nagykirály idején tartott utolsó, legendás nagytanácsban. 2. Tira nagykirálynő egykori apródja, később száműzött udvarának tagja.

Reftor - Katonatiszt Noan szentséges úr seregében. Harhab nagyúr beosztottja.

Rektar - Hajdani nagykirály.

Repolnai - A Szent Birodalom számtalan népének egyike. Lándzsásaikról ismertek. repolnaiak harcolnak Qwersat szentséges úr oldalán a Két Szentséges Úr Háborújában.

Rhanos - A Szent Birodalom naptárának egyik hónapja.

Rhédór -A Szent Birodalom naptárának egyik hónapja.

Rhoa - Az Akré nagykirály ellen fellázadó és a nagykirály fölött aratott arqoni győzelmük után a Szent Birodalmat a nagykirállyal megkötött abadai békében egymás között felosztó hét semmiből született, azaz alacsony sorból felemelkedett szentséges úr egyike. Egy nasoni parasztgazda fia, aki ismeretlen tokari tisztből lett Qwersat szállásmestere a Tavaszi Háborúban. Hirtelen haragú, indulatos ember, aki engesztelhetetlenül gyűlöli Noan szentséges urat, mert az gyávasággal vádolta meg az arqoni csata idején.

Rillawa - A Szent Birodalom egyik tartománya, amely Noan szentséges úr egyhatodába esik.

Riqon - 1. Eltord nagykirály öccse. Az Észak Csatájában a balszárnyat vezette. Szobra van a Hősök csarnokában. 2. Fiatal wobih nemes. Tira nagykirálynő száműzött udvarának tagja, Waskár nagyúr apródja. Az apja Zolker úr volt, a Hatszázak tagja. Továbbá két nagybátyja is a Hűségesek közé tartozott. (lásd ott)

Robag - Noan szentséges úr traqwatan testőrségének negyedese (azaz: a parancsnok négy helyettesének egyike), majd parancsnoka. Vöröshajú.

Rolla - Jelentéktelen kis helység az arnogói kormányzóság területén. A Két Szentséges Úr Háborújának egyik csatája zajlik ott.

Roparon - Település a Szent Birodalom központi részén.

Rossan - Hajdani szertartásmester, akinek a nevéhez a Szertartáskönyv ezerkilencvenedik kánonjához fűződő mértékadónak tekintett értelmezés kapcsolódik.

Rowa - Saper istenség.

Rota! - Traqwatan vezényszó

Ruklawa - A Szent Birodalom számtalan népének egyik. Qwersat szentséges úr oldalán harcolnak a Két Szentséges Úr Háborújában.

Itt tölthető le: File:Manual.pdf

Advertisement